субота, 23 грудня 2017 р.

Віктор Громовий: "20 чи 30 років тому в будь-якій конфліктній ситуації апріорі був винен учень, а сьогодні, що б там не відбулося, винен вчитель"

Заслужений вчитель України, шеф-редактор порталу «Освітня політика» Віктор Громовий в інтерв’ю УНІАН озвучив своє бачення контролю за якістю освіти, розповів, що вважає «педагогічним свинством» і чому імітація інновацій – це гірше, ніж їхня відсутність. А також пояснив, чому немає сенсу збільшувати кількість годин англійської мови в українських школах. Нещодавно на своїй сторінці у соцмережі Фейсбук ви написали, що у разі, якщо навчальний заклад не забезпечує прийнятного рівня якості освіти, має відбуватися «академічне банкрутство школи». Якою ви уявляєте собі процедуру перевірки якості навчальних закладів? Хто та як часто мав би їх перевіряти? У першу чергу, звісно, треба спиратися на позитивні стимули, аби система освіти розвивалася. Втім, дійсно, якщо ті чи інші школи чи університети не можуть забезпечити прийнятний рівень якості освіти, може бути така крайня міра, як визнання цього навчального закладу «академічним банкрутом».


Немає коментарів:

Дописати коментар